Mit kaptatok Karácsonyra?

Sziasztok! Nos, arra gondoltam, csinálok egy olyan bejegyzést, amikor elmondom, miket kaptam Karácsonya. Ha tetszik ez a rész, több ünnep után is csinálhatok. A kommentben ti is megoszthatjátok velem a ti ajándékaitokat! ^^Nos, akkor kezdjünk bele: 

1. FEJHALGATÓ

Nagyon tetszik, és régóta vágytam rá. Nagyon jó benne zenét hallgatni! 

2. TELEFON TOK

Nagyon régen vágytam rá, tudjátok, az a gumitok a hátuljára. Én lilába kaptam! ^^

3. KÖNYV

Nos, ez nem lesz a kedvenc könyvem, nekem nem nagyon tetszik, de akit érdekel itt a címe: A párduc karma

4. SZEMÜVEG

Nos, a szemüvegem csak Januárban érkezik meg, de akkor lesz a névnapom, úgyhogy lehet csinálok egy névnapos részt is! ^^ 

Nos, azt hiszem ennyi. :) Nemsokára érkeznek majd új versek, és egyebek. Írjátok meg kommentben, hogy ti mit kaptatok!   ^^

enci2.jpg