Bemutatkozó ( bemutató)

Halihó! Itt Book Girl! Tudom, új vagyok itt, de nagyon szeretem a könyveket, és úgy gondoltam nyitok egy ilyen blogot. Úgy gondoltam, hogy ide aranyos ( komoly, vicces stb.) verseket, novellákat, esetleg regény részleteket, versszakokat írok. Igen, a blog sablonát én szerkesztettem. :) Remélem tetszik, mert nekem nagyon! Nos, ha megtetszett a blogom, ajánld másoknak is! ^^ Szeretnem, ha ez a kis blog lenne az irodalmi "titkok" középpontja. :) 

Rólam:

Nos, a nevem egyenlőre titkos, de nem ez a lényeg. Nagyon szeretem a macskákat, és szeretek röplabdázni. Hobbim a könyvolvasás. Egy kedves kis családban élek, a ........................................... kis faluban. :) ( FIGYELEM! a ....................................kis falu-t nem lehet megfejteni. SZIGORÚAN TITKOS! ) Lesznek videós bejegyzések, és képesek. Nos, ez volt a "Bemutató, és egyben Bemutatkozó rész" . Köszi, hogy elolvastad! large_2_.jpg